Наталія Деянова

Наталія Деянова

Chief strategy officer Havas Creative Group Ukraine
2003 року навчалася, була студенткою другого курсу Інституту історії та філології РДГУ й збиралася ставати великим ученим. Першого дня зимових канікул за збігом загадкових обставин потрапила до штату компанії Validata Market Research. Опинившись в оточенні споживчих інсайтів і потреб, продуктових переваг і цінностей брендів, а також критеріїв Крамера й Пірсонових коефіцієнтів, рішуче зрадила гуманітарну науку, про що згодом часто із сумом згадувала. З 2006 року займається стратегічним плануванням у міжнародних агентствах: Publicis Moscow й Ogilvy Group Russia. Ключові клієнти й бренди: Nestlé, Coca-Cola, Ford, Efes Pilsener, Pfizer, Tetra Pak, Ferrero Rocher, Yandex. Розробила кілька кампаній, які виграли Effie Awards. Утім, їх усе ще значно менше ніж десять. Однаково легко згадає імена оленів у запрягу Санти, гайзенберґівський принцип невизначеності, теорію хімічної будови О. М. Бутлерова й фільмографію Вуді Аллена